Zajímá vás, jak systém funguje z hlediska placení?

Ceník služeb Senditrack

Naši dopravci jsou pro nás neocenitelnými partnery.
Aplikaci Senditrack jsme navrhli s ohledem na různorodé potřeby a nabízíme dvě formy spolupráce
Přímé propojení
a komunikace se zákazníky
  • Možnost osobního kontaktu dopravce se zákazníky.
  • Samostatné rozhodování o obchodních příležitostech

Vyplňte denní trasu vašeho vozu a náš systém nebo zákazníci vám nabídnou vhodné poptávky. Spravujte profil vaší firmy, zaměstnance a vozový park.

Pomoci mobilní aplikace mohou vaši řidiči využít všechny výhoddy Senditracku.



Spolehněte se na nás
spolu s částečným převzetím rizik
  • Obchodní příležitosti pro přepravu zboží, zásilek, palet nebo dokládky zajistíme za vás v rámci dispečinkové služby, stačí se jen registrovat a my vám budeme volat volné zakázky
  • Převezmeme rizika spojená s proplacením faktury - fakturu za přepravu vám hradíme my
  • Zajistíme kompletní komunikaci se zákazníkem a specifikaci přepravy
  • Protože věříme v soudržné a férové obchodní vztahy, garantujeme, že všechny vaše faktury za přepravené zboží budou uhrazeny včas, a to do 48 hodin od převzetí.

Přinášíme vám jistotu a stabilitu v oblasti financí, která je klíčovým aspektem každého podnikání.

Více informací
Tarif pro dopravce
Maximální počet uživatelů
Vkládání denních tras
Zobrazení depa na mapě
Zobrazení polohy vozů v reálném čase na interaktivní mapě
Párování s poptávkami
Přístup k poptávkám
Mobilní aplikace
Správa zakázek
Evidence vozového parku
490 Kč/měsíčně

Ceny jsou uvedeny bez 21% DPH

Ve všech našich transakcích se snažíme být maximálně transparentní a otevření. Pokud máte zájem o další informace nebo chcete probrat podrobnosti vámi nabízených logistických služeb a spolupráce, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a pevně věříme, že společně najdeme nejideálnější řešení i pro vaše podnikání.

Nabízíme vám dvě formy spolupráce
Bezstarostná spolupráce s naší
dispečinkovou službou

Rozumíme našim zákazníkům a jsme připraveni přizpůsobit se i vašim individuálním požadavkům. Pro ty, kteří ocení bezstarostnost, je tu naše dispečinková služba PŘEPRAVTO.

Není třeba zdlouhavého jednání s dopravci, licitování o ceně za přepravu zboží nebo komplikovaných procesů při objednávání logistické služby. Všechny tyto aspekty vyřeší naše zkušené dispečerky a vy se budete moci plně soustředit na své podnikání.

Více informací
Osobní přístup s přímým propojením
s ověřenými dopravci

Rozumíme rozmanitosti podnikatelských potřeb a jsme připraveni poskytnout vám individuální řešení na míru. Proto nabízíme přímé propojení s ověřenými dopravci a automatické párování poptávek s volnými vhodnými vozy, které vám pomohou v efektivnější koordinaci přepravovaného zboží, lepší komunikaci a zrychlení celého procesu logistických služeb.



Tarif pro zákazníky
Maximální počet uživatelů
Vkládání poptávek
Zobrazení pobočky na mapě
Zobrazení poptávek na interaktivní mapě
Párování s volnými vozy
Přístup k volným vozům
Zobrazení nebližšího volného vozu v místě nakládky i vykládky
Zobrazení nejbližšího depa v místě nakládky i vykládky
Správa zakázek
490 Kč/měsíčně

Ceny jsou uvedeny bez 21% DPH

Chápeme, že každý podnikatel má specifické potřeby pro logistiku a rozvoz zásilek. Pokud máte zájem o více informací nebo si přejete probrat možnosti spolupráce pro přepravu vašeho zboží, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás, abychom našli optimální řešení i pro vaše podnikání.